2015. november 12., csütörtök

A tömeges sms küldés a mobil marketing kampány zászlós hajója

A legjobb reklám platform
SMS marketing = profit
Egy korában végzett brit felmérés szerint a mobiltelefont és okostelefont használók legnagyobb része (körülbelül  59%) csoportos üzeneteket olvassa el legszívesebben. A mobilmarketing lényegesen jobban lefedi a hirdetői igényeket, mint a videó vagy e-mail reklámokban elért közönségarány.
Az angliai cég által végzett kutatás kiderítette, hogy a vásárlók 80 százaléka személyes adatait, ezen belül lokációs adatait is szívesen megadja, hogy az aktuális akciókról és kedvezményekről információkhoz juthasson tömeges sms-ben vagy egyéb mobil marketinges formában.
A válaszadók 54%-a válaszolta azt, hogy szívesen küld is sms-t egy cégnek azért, hogy informálódjon az éppen aktuális kedvezményekről és lehetőségekről a környezetében. Rendkívül népszerűek az sms üzenetben érkező kedvezményes kuponok. Sokan regisztrálnak, hogy ilyen marketingakciókban részt vehessenek. A potenciáli vásárlók szívesen használják ezt a kommunikációs formát az ügyfélszolgálatokkal, ún. support-okkal való kommunikálásra is.
A vásárlók számára küldött egyedi akciós lehetőségek (kuponok) felhasználási módja, egyre gyakrabban, az okostelefonról könnyen leolvasható, QR-kód. Egy lézeres szkenner, vagy egy másik mobiltelefon segítségével azonnal leolvasható a vevőinformáció.
Összességében kijelenthetjük, hogy egyre nagyobb szeletet szakít a reklámpiacból a mobil marketing tömeges sms küldésre épülő sms kampánya.
 A tömeges sms és az azt követő küldés a mobil marketing kampány egyik legnagyobb zászlós hajója a mai világnézet szerint. A tömeges sms küldés nem véletlenül a mobil marketing egyik legnépszerűbb formája, nemcsak a brit felmérések szerint, de egyébként is. A tapasztalatok alapján érdemes megismerkedni a tömeges sms küldés, csoportos sms küldés, okostelefon, mobil marketing, qr-kód és egyéb információkkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése