2016. június 21., kedd

Ingyen telefonálhat a Viber-rel

Ingyenes telefonhívás Viberrel

Marketing kampányt indított az üzenetküldő rendszer


Az okostelefonos kommunikációban jelentős változások tapasztalhatóak az utóbbi években. A legtöbb applikáció igyekszik biztosítani az ingyenes üzenetküldés és hanghívás lehetőségét, és ezzel párhuzamosan marketing bevételekre szert tenni. Az ingyenesség egyik feltétele, hogy az üzenetküldő applikációt sokan használják, ennek érdekében indított marketing kampány a Viber is.

Az akció lényege, hogy a Viber Out nevű szolgáltatás segítségével 2017. június 20. déltől minden Magyarországi mobiltelefonszámmal regisztrált fiókkal ingyen telefonálhatunk több mint száz országba. Az egyetlen megkötés, hogy naponta maximum tíz perc ingyenes.

A marketing kampány akciót azért Magyarországra tervezte a szolgáltató, mert minden harmadik magyarnak van Viber regisztrációja és nagy tömegek használják az azonnali üzenetküldő funkciót.

2016. június 16., csütörtök

iOS 10-zel támad az Apple

okostelefon Apple üzenet küldés
iOS 10 marketing reklámja

Az okostévé köré szervezik otthonainkat

 

Az Apple marketing szakembereinek már jó ideje komoly fejtörést okoz, hogy miként tudnák megelőzni az Android rendszer eladásait. A tömeges SMS küldés kampány hozott ugyan sikereket, de rendszerszintű változtatásokon gondolkodnak.

A fejlesztések legújabb terméke az iOS 10 operációs rendszer, melyben több dolgot is átterveztek, de mondanánk tömegesnek a változásokat. A legérdekesebb újdonság az áttervezett kezdőképernyő, ahol kártyákon jelennek meg az információk. Ez annyit jelent, hogy az SMS üzeneteinket vagy e-mailjeinket a záró képernyő feloldása nélkül is gyorsan megnézhetjük.

Az Apple szeretne kiemelkedni az új generációs üzenetküldő rendszerek között, ezért az áttervezett SMS küldés mellett megnyitotta a fejlesztők számára az iMessage üzenetküldő alkalmazást. Ennek a változásnak az eredményei későbbre várhatóak.

Okostévé a lakás középpontja


Az OS rendszerek mellett az okosotthonok irányítására is készített megoldásokat az Apple. A HomeKit nevű operációs rendszerrel az IoT piacon szeretnének marketing sikereket elérni, ezért is indítottak kiterjedt reklám üzenet hadjáratot.

2016. június 8., szerda

„Vizuális csapatmenedzsment” az új jelszó

Microsoft Office marketing Planner
Planner Project menedzsment program
 A Google és a Microsoft is a tömeges munkavégzést helyezi előtérben

Nem egészen egy hónappal a Google Spaces megjelenése után, a Microsoft is a tömeges munkavégzés és csoportos munkahelyi üzenetküldés szegmensében alkotott újat.
Az elkészített új eszköz a Microsoft Office programcsomag részeként érkezik, és az Office 365 előfizetők számára lesz elérhető, írta a hwsw.hu hírportál.

A Globális csapatmenedzsment, munkaszervező eszköz Planner néven érkezik és egy vizuális munka- és kollaboráció-szervező program, projektmenedzsmentre, tennivalók kiosztására és követésére optimalizálva. A most elkészített program látványát tekintve egy Trello klón, melyben táblákat lehet létrehozni a különböző feladatok és teendők számára, amikhez személyeket, fileokat és határidőket rendelhetünk hozzá. Az így szervezett munka hatékonysága a tömeges SMS üzenetküldéssel vetekszik a kommunikáció terén.

A Planner előnyös tulajdonsága, hogy teljesen integrált az Office 365 minden funkciója, és elérhetőek belőle az Outlook beszélgetések is. A projektekhez, feladatokhoz készített Office dokumentumok feltölthetőek a SharePoint Online dokumentumkezelőjébe, ahonnan online és offline módban is könnyen elérhető mindenki számára.

A Planner nem része az otthoni Office 365 előfizetésnek, a Microsoft közleménye szerint csak az Enterprise E1-E5, Business Essentials, Premium és Education csomagokba kerül bele.

Jelenleg az új eszköz marketing reklám kampányának bevezetése zajlik, és megismertetése a vállalati partnerekkel. Kétségtelenül optimális megoldás a projektmenedzsment számára, mely megkönnyíti a munkavállalók közötti hatékony kommunikáció, akár nagyobb tömegek számára is az üzenetküldést.