2015. szeptember 13., vasárnap

SMS marketing, kampány

tömeges sms - kampány, marketing
Megjött az SMS kedvenc üzletláncomtól
A körlevél mintájára kör-SMS küldésről beszélhetünk minden olyan esetben, amikor csoportosan küldünk azonos szövegtartamú üzenetet mobileszközökre. Ez a módszer, amennyiben sikerül automatizálnunk, a legegyszerűbb és legkönnyebben bevethető eszköz rövid információs vagy reklámcélú üzenetek célba juttatására az adatbázisunkban szereplő címzettekhez. Ehhez persze előbb az adatbázist kell létrehozni, ami komoly marketingmunkának lehet az eredménye.

A magyar nyelvterületen és a hazai mobilszolgáltatókra célzottan több szolgáltatónál is elérhetőek különböző SMS küldési lehetőségek, ezek kínálatát érdemes összehasonlítani, mielőtt SMS kampányunkhoz a legmegfelelőbbet kiválasztjuk. Éppen ezért mielőtt szolgáltatót választunk, érdemes mérlegelni a következő szempontokat akkor is, ha nem szakmánk a mobilmarketing.

Először is ne legyünk palimadarak: a legolcsóbb választás gyakran a legdrágább is lehet egyben, mert a feltűnően olcsó üzenetküldési kínálat megtévesztő lehet, azt a veszélyt hordozza magában, hogy nincs mögötte valós teljesítmény,valós minőség. A kirívó olcsóságot az igénytelen SMS küldő szolgáltató cég azzal éri el, hogy kevéssé megbízható külföldi mobilszolgáltatók hálózatán át küldi el a feladó üzeneteit. Az üzenetek egy része - nem ritkán akár a fele elvész, soha nem ér célba. Ráadásul erről az eredményről nem kapunk pontos tájékoztatást, így az el nem ért ügyfelek felé nem tudjuk megismételni akciónkat. Ezzel szemben a minőségre sokad adó megbízható szolgáltatóknál - igaz, magasabb áron - nyomon követhetők az eSeMeSek célba érése az úgy nevezett kézbesítési jelentéseknek köszönhetően. Ha ez az opció nem szerepel a kínálatban, keressünk más céget és más online felületet SMS-kampányunk lefolytatásához. További tájékozódásra az alábbi weboldal felkeresése adhat módot:
SMS kampány indításakor figyeljünk az üzenetküldő szolgáltatás minőségére és árára. Az alacsony ár megtévesztő lehet a tömeges SMS küldés esetén. Mobil marketing szolgáltatás, csoportos sms küldés, üzenetküldés mobil eszközre, sms árak, kampány

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése