2022. szeptember 1., csütörtök

SMS marketing, kampány: infrapanelek

2022-ben újra infrapanel-kampány

.A gáz ára drasztikusan növekedik. A villanyáram csak mérsékelten. A magas fogyasztású háztartásoknak érdemes áttérni az elektromos fűtésre. Ezt célozza a marketingkampány.

tömeges sms - kampány, marketing
Megjött az SMS: előnyös infra pr-cikk választékról

A körlevél mintájára kör-SMS küldésről beszélhetünk minden olyan esetben, amikor csoportosan küldünk azonos szövegtartamú üzenetet mobileszközökre. Ez a módszer, amennyiben sikerül automatizálnunk, a legegyszerűbb és legkönnyebben bevethető eszköz rövid információs vagy reklámcélú üzenetek célba juttatására az adatbázisunkban szereplő címzettekhez. Ehhez persze előbb az adatbázist kell létrehozni, ami komoly marketingmunkának lehet az eredménye. Számba kell venni például mindazokat, akik a fűtési idényben hősugárzó infrapanel vásárlóknak.

A magyar nyelvterületen és a hazai mobilszolgáltatókra célzottan több szolgáltatónál is elérhetőek különböző SMS küldési lehetőségek, ezek kínálatát érdemes összehasonlítani, mielőtt SMS kampányunkhoz a legmegfelelőbbet kiválasztjuk. Éppen ezért mielőtt szolgáltatót választunk, érdemes mérlegelni a következő szempontokat akkor is, ha nem szakmánk a mobilmarketing.

Termékválaszték infrafűtéshez a rezsicsökkentés megszüntetése után

Először is ne legyünk palimadarak: a legolcsóbb választás gyakran a legdrágább is lehet egyben, mert a feltűnően olcsó üzenetküldési kínálat megtévesztő lehet, azt a veszélyt hordozza magában, hogy nincs mögötte valós teljesítmény, nincs például valósan jó minőségű infrapanel választék. A rezsicsökkentés eltörlése utáni első fűtési idényben ez fontos szempont.

  •  Kampány 2022: infrafűtés fali hősugárzókkal
  • Az átlagfogyasztás fölötti háztartások jobban járnak a villanyfűtéssel
  • Villanyszámla / gázszámla: infrapanel termékek ára webáruházban.

A kirívó olcsóságot az igénytelen SMS küldő szolgáltató cég azzal éri el, hogy kevéssé megbízható külföldi mobilszolgáltatók hálózatán át küldi el a feladó üzeneteit. Az üzenetek egy része - nem ritkán akár a fele elvész, soha nem ér célba. Ráadásul erről az eredményről nem kapunk pontos tájékoztatást, így az el nem ért ügyfelek felé nem tudjuk megismételni akciónkat. Ezzel szemben a minőségre sokad adó megbízható szolgáltatóknál - igaz, magasabb áron - nyomon követhetők az eSeMeSek célba érése az úgy nevezett kézbesítési jelentéseknek köszönhetően. Ha ez az opció nem szerepel a kínálatban, keressünk más céget és más online felületet SMS-kampányunk lefolytatásához. További tájékozódásra az alábbi weboldal felkeresése adhat módot:

SMS kampány indításakor figyeljünk az üzenetküldő szolgáltatás minőségére és árára. Az alacsony ár megtévesztő lehet a tömeges SMS küldés esetén. Mobil marketing szolgáltatás, csoportos sms küldés, üzenetküldés mobil eszközre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése