iOS 10 marketing reklámja |
Az okostévé köré szervezik otthonainkat
Az Apple marketing szakembereinek már jó ideje komoly fejtörést okoz, hogy miként tudnák megelőzni az Android rendszer eladásait. A tömeges SMS küldés kampány hozott ugyan sikereket, de rendszerszintű változtatásokon gondolkodnak.
A fejlesztések legújabb terméke az iOS 10 operációs rendszer, melyben több dolgot is átterveztek, de mondanánk tömegesnek a változásokat. A legérdekesebb újdonság az áttervezett kezdőképernyő, ahol kártyákon jelennek meg az információk. Ez annyit jelent, hogy az SMS üzeneteinket vagy e-mailjeinket a záró képernyő feloldása nélkül is gyorsan megnézhetjük.
Az Apple szeretne kiemelkedni az új generációs üzenetküldő rendszerek között, ezért az áttervezett SMS küldés mellett megnyitotta a fejlesztők számára az iMessage üzenetküldő alkalmazást. Ennek a változásnak az eredményei későbbre várhatóak.
Okostévé a lakás középpontja
Az OS rendszerek mellett az okosotthonok irányítására is készített megoldásokat az Apple. A HomeKit nevű operációs rendszerrel az IoT piacon szeretnének marketing sikereket elérni, ezért is indítottak kiterjedt reklám üzenet hadjáratot.
Az új rendszerben az Apple tv a lakás, az okosotthon központi szervereként funkcionál. Segítségével egyetlen helyről vezérelhetjük okoseszközeinket, valamivel kényelmesebb módon, mint ahogyan ezt az okostelefon végezné. Az Apple hardver gyártó márka által kidolgozott reklám kampány egyik fontos üzenete, hogy az „Otthon-univerzum” működése maximálisan biztonságos, és ehhez saját biztonsági rendszereket, adatvédelmi megoldásokat is ajánlanak.
iOS 10-el támad az Apple az idei évben slágertéma lehet. Az Apple iOS 10 rendszer marketing kampánya az okosotthonok középpontjába az Apple okos tv-készüléket helyezi mint SMS üzenet küldő rendszert és egyre több ember számára lesz vonzó ez a megoldás. Érdemes majd odafigyelni az Apple, SMS küldés, marketing, iOS 10, okostévé, kampány, okostv, okostelefon, IoT.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése