A Windows konstrukció reklámja |
Körvonalazódik a szoftvergyártó marketing stratégiája
Az utóbbi időben a Microsoft minden marketing csatornán azt az információt igyekszik terjeszteni, hogy július végéig mindenki frissítse ingyen számítógépét a Windows 10-es operációs rendszerre. Már csak a tömeges SMS küldés és az SMS kampány nem volt bevetve a reklám hadjáratban. Többen is felvetették, hogy mi értelme van az ingyenes Windows frissítésnek, és hogyan fog alakulni az operációs rendszer árazása augusztustól.
Keveset fizessenek, de többször
A most napvilágot látott információk szerint a szoftvergyártó bevezeti a havidíjas fizetési rendszert, így nem kell a felhasználóknak megvásárolni a drága rendszert. A hírt ugyan még ebben a formában nem jelentették be a cég marketinges szakemberei, de az üzleti változatról már lehet tudni konkrétumokat.
A cégek számára a Windows 10 Enterprise változata havonta 7 dollár lesz, dolgozónként írja a hwsw.hu hírportál. A havidíjért cserében a cég aktív és passzív, naprakész biztonsági szolgáltatásokat is nyújt majd felhasználói számára.
A havidíjas konstrukció életképességét remélik attól, hogy az eladási jogot a viszonteladók is megkaphatják, tehát a hardverértékesítők is profitálhatnak az új rendszerben.
A cégeknek szánt Windows két verzióban lesz elérhető: Windows 10 Enterprise E3 és E5. A különbség a kettő között egy kiegészítő szolgáltatás, a Microsoft-féle IT-biztonsági rendszer, a Windows Defender Advanced Threat Protection (WDATP) csak az E5 verzióhoz jár.
Izgatottan várjuk, hogy a Microsoft mikor küldi majd a tömeges SMS-t a mezei felhasználók részére szánt rendszerek áraival.
- A marketing kapcsán a tömeges SMS küldésről itt találsz részleteket.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése