2015. szeptember 15., kedd

A csoportos üzenetküldés előnyei

csoportos üzenet küldés
Marketingszakemberek szerint a tömeges SMS-küldés a kereskedelmi értékesítésben a következő előnyöket biztosítja azoknak, akik igénybe veszik ezt a szolgáltatást:
  • csoportos üzenetküldés esetén jól megcélozható az ügyfélcsoport
  • a célcsoport tagjainak a kiválasztásában a tudatosan épített adatbázis kezelése biztosítja a szelektálási lehetőséget
  • a tömeges SMS kampányban mód van személyre szabott üzenet küldésére, amely az adatbázisban tárolt névre célzott megszólítást is tartalmazhat
  • azonnal értesülhetünk a képbesítésről
  • az ügyfeleknek módja van a visszajelzésre
  • módja van interakcióra, arra, hogy aktív részese legyen a marketingkampánynak
  • minden kézbesített SMS-re akár egyedileg, akár összesítve és a legkülönbözőbb mutatókra lebontva statisztikailag feldolgozható, mérhető eredmények állnak a rendelkezésünkre
Ez a sok előny természetesen csak az esetben érvényesíthető, ha valóban profi cég szolgáltatását vesszük igénybe, amely nem csupán az üzenet elküldését biztosítja, hanem az összes járulékos lehetőséget is nyújtja a megbízónak. Erre leginkább akkor képes, ha speciálisan fejlesztett szoftvereket használ és online szolgáltatása mögött masszív szerveroldali háttér áll rendelkezésére, amely akár milliós tömegben is képes adatvesztés nélkül kezelni az adatbázist, képes nagyszámú üzenet egyidejű továbbítását elindítani és számon tart minden visszajelzést. Mobil marketing -  tömeges SMS-küldés - hatékony megoldás. || Csoportos üzenetküldés mobileszközökre - SMS kampány || csoportos üzenetküldés, tömeges sms, mobil marketing - prcikk elhelyezés - kampánymarketing - telekommunikáció

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése